فهرست بستن

انصراف حسینی از انتخابات ریاست فدراسیون تیر و کمان

انتخابات رياست فدراسيون تيروكمان صبح امروز (شنبه) در آكادمي ملي المپيك و با حضور اعضاي مجمع برگزار شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مجتبي قاسمي، خسرو شهبندي، سعيد مرادي، رضا زماني نژاد، كريم صفايي و سيد اميرحسيني ‌كانديداهاي اين سمت بودند كه سعيد مرادي در جلسه حاضر نشد و غيابا استعفاي خود را تقديم رييس مجمع كرد، رضا زماني نژاد و اميرحسيني نيز به نفع كريم صفايي كناره‌گيري كردند.

در ابتداي اين مراسم علي كفاشيان معاون ورزشي سازمان تربيت بدني با بيان اينكه هنوز در بيشتر از چند استان نتوانسته‌ايم هيات براي اين رشته ورزشي تشكيل دهيم گفت: در برنامه‌هاي آتي و بلند مدت قصد تكميل هيات‌هاي تير و كمان استان‌ها را داريم. در ادامه جلسه كانديداها به بيان فعاليت‌ها و اهداف خود پرداختند. خسرو شهبندي برگزاري مسابقات، ايجاد كميته‌ي تير و كمان در فدراسيون تيراندازي، عضويت ايران در فدراسيون آسيايي AAF و فدراسيون بين‌المللي، برگزاري كلاس‌هاي مربيگري و … را مهمترين برنامه‌هاي خود اعلام كرد. شهبندي يكي ديگر از نامزدها گفت: من تنها فردي هستم كه هيچ مصاحبه مطبوعاتي و رايزني نكرده‌ام و با هيچ يك از شما تماس نگرفتم تا براي خود راي جمع كنم.

صفايي با اشاره به برخي فعاليت‌هاي خود در زمينه‌ ورزش، اهداف بلند مدت و كوتاه مدت خود را برگزاري كلاس‌هاي آموزشي و كارگاه‌هاي تخصصي با هدف تربيت نيروي انساني، تجهيز و حمايت از مراكز مختلف، جمع آوري تمام اطلاعات موجود در زمينه‌ي ورزش، جذب نيروهاي انساني اهل فن و آشنا به اين ورزش و تلاش براي جذب كمكهاي دولتي و خصوصي برشمرد.

قاسمي سال گذشته را مقدمه‌اي براي ايجاد اين فدراسيون دانست و از جمله اهداف خود را حمايت از هيات‌ها، استفاده مطلوب از ظرفيت‌هاي پيش بيني شده قانوني، تلاش براي بازگشت افتخارات گذشته ورزشي تير و كمان، برقراري ارتباط و تعامل سازنده بين دستگاه‌هاي مرتبط با اين رشته‌ي ورزشي، محور قرار دادن آموزش در سطح عمومي، رفع مشكلات مربوط به اين ورزش و فرهنگ سازي در بين اقشار مردم ذكر كرد.

مطالب مرتبط