فهرست بستن

قدرداني از تلاش های موفق سيدامير حسينی: آكادمی به يك مركز فعال و موثر داخل كشور و جهان تبديل شده است

9 بهمن ماه 1386: در نامه ای از سوی دكتر رضا قراخانلو رئیس كمیته ملی المپیك، از تلاش های سید امیر حسینی رئیس پیشین آكادمی ملی المپیك و پارالمپیك تقدیر شد.

متن نامه به شرح زیر است.

بدینوسیله از تلاش صمیمانه و كوشش های دلسوزانه و همراه با تعهد و تخصص جنابعالی در دوران تصدی مسئولیت ریاست آكادمی ملی المپیك و پارالمپیك قدردانی می نماید. باید اذعان نمود كه در طی این دوره موفق، آكادمی نوپا به یك مركز فعال و موثر در توسعه ابعاد علمی و فرهنگی ورزش در داخل كشور و در عرصه های جهانی تبدیل شده است به گونه ای كه مربیان و قهرمانان و مدیران سازمان های ورزشی ایران اسلامی از ثمرات ارزشمند این نهاد بهره مند بوده اند.
رجاء واثق دارد كه كمیته ملی المپیك و واحدهای مرتبط با آن كماكان از نظرات ارزشمند و تجارب گرانبهای جنابعالی در عرصه ورزش بهره مند خواهد بود. برای آن برادر صدیق و دلسوز آرزوی توفیقات روز افزون الهی و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایر عرصه ها را دارم.


سید امیر حسینی از سال 7بهمن 1380 تا 9 بهمن ماه 1386 طی حكمی از سوی مهندس هاشمی طباء رئیس پیشین كمیته ملی المپیك و عضو سابق كمیته بین المللی المپیك، ریاست آكادمی ملی المپیك و پارالمپیك را بر عهده داشت كه دكتر مهرزاد حمیدی جایگزین وی شد.