فهرست بستن

سید امیر حسینی در کارگاه طراحی و برنامه ریزی تمرین : آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دانشهای به روز ورزش را عملی می کند

یكشنبه، ۰۲ بهمن ۱۳۸۴: مربیان تیمهای ملی در دومین دوره کارگاه طراحی و برنامه ریزی تمرین با اصول طراحی تمرین ورزشی آشنا شدند.
سید امیر حسینی ریاست آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک طی سخنانی گفت: ما در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک محیطی بسیار تخصصی و با نشاط برای حضورقهرمانان، ورزشکاران و نخبگان فراهم کرده ایم. آکادمی از ابتدای تاسیس تاکنون نهضت علمی آغاز نموده و با جدیت آن را به پیش می برد.

وي در ادامه افزود: از ابتدای سال 84 و در طی این 10 ماه اخیر کارهای بسیاری انجام گرفته است که می توان به برگزاری 108 برنامه آموزشی از جمله کارگاهها، ‌سمینارها، ‌سمپوزیومهای بین المللی و همچنین 15 پروژه علمی ورزشی اشاره کرد.
سيد امیرحسینی در ادامه ضمن اشاره به ارائه خدمات فراوان به فدراسیونهای ورزشی در این مجموعه افزود: ما همچنین زمینه فعالیتهای علمی گسترده ای را با حضور دانشجویان و نخبگان فراهم آورده ایم و توانسته ایم دانشهای به روز ورزش را عملی نماییم.
شایان ذکر است این دوره باهدف بازآموزی و یکسان سازی برنامه نویسی تمرین مربیان تیمهای ملی و آشنایی آنان با اصول طراحی تمرین با حضور 50 نفر از سرمربیان، مربیان و سرپرستان تمامی فدراسیونهای ورزشی و تیمهای ملی برگزار شد و شرکت کنندگان با مباحثی همچون اصول طراحی تمرینات سالانه و لاکتیک و کاربرد آن در فعالیتهای ورزشی آشنا شدند .

مطالب مرتبط