فهرست بستن

ورزش پلی است برای توسعه روابط و همکاری بین‌المللی

رئیس انجمن ورزش شرکت های ایران در اجلاس دومین دوره بازی های شرکت ها در مسکو با دعوت از جهانیان برای دنیایی پر از صلح، ورزش را عاملی مهم در مسیر دستیابی به صلح جهانی دانست.

متن سخنان سید امیر حسینی رئیس انجمن ورزش شرکت های ایران به شرح زیر است :

ابتدا مایلم از تلاش‌های شما در برگزاری دومین دوره بازی‌های ورزشی شرکتی د مسکو ۲۰۲۳ که با حضور بیش از ۲۰۰۰ ورزشکار و مسئول از ۲۰ کشور برگزار شد، تشکر نمایم

حمایت و تشویق فعالیت‌های ورزشی برای کارکنان شرکت ها، ترویج صلح، دوستی و تبادل فرهنگی از طریق شرکت در رویدادهای ورزشی بسیار ضروری است.

فعالیت های ورزش‌ شرکت ها می‌تواند به عنوان یک ابزار برای تقویت تیم سازی ، جذب کارکنان و شناخت جهانی استفاده شود. با شرکت در بازی‌ها و رویدادهای ورزشی بین‌المللی، ما می‌توانیم فرصت‌هایی برای احترام متقابل و درک بین افراد در زمینه‌های مختلف ایجاد کنیم.

ورزش‌های شرکتی فواید گسترده‌ای برای شرکت‌ها و جامعه دارند. آنها می‌توانند با بهبود کیفیت زندگی، تقویت انضباط، اراده، هم‌تیمی و علاقه به تناسب اندام در جوامع کمک کنند. علاوه بر این، آنها موجب افزایش بهره‌وری است و به توسعه اقتصادی کمک می کند. رویدادهای ورزشی شرکتی بین‌المللی می‌توانند نقش مهمی در گردآوری شرکت‌ها در یک فضای دوستانه و پلی برای توسعه روابط و همکاری بین المللی بازی کند.

با خرسندی اعلام می‌کنم که پیشنهاد ایران برای تأسیس انجمن بین‌المللی توسعه ورزش‌های شرکتی در اجلاس سران کشور های عضو سازمان همکاری های شانگهای HSC در اجلاس تاشکند ازبکستان خوشبختانه مورد استقبال سران قرار گرفت. در این اجلاس پرزیدنت پو تین حمایت خود وسران را از تأسیس این انجمن بین‌المللی برای توسعه ورزش‌های شرکتی (IADCS) اعلام کرد.


ورزش و فعالیت‌های بدنی ار حقوق بنیادین انسانی است و تأسیس این انجمن یک پلتفرم برای ترویج این حقوق است. برای دستیابی به این هدف، نیاز به یک نقشه راه برای تأسیس سریع این سازمان جدید بین‌المللی I ADCSست تشکیل یک گروه کار برای آماده‌سازی آئین‌نامه‌ها، سازماندهی مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره و تأیید تقویم فعالیت ضروری است. انجمن ورزشی شرکت‌های ایران آماده همکاری در این رویداد را در زمان مناسب است.

بیایید قدرت ورزش را برای تقویت دنیایی صلح‌آمیز و پیوند‌دار به کار بگیریم. باز هم از تلاش‌های شما در ترویج ورزش‌های شرکتی و تسهیل همکاری بین‌المللی سپاسگزارم. ما با هم، می‌توانیم تفاوت ایجاد کرده و یک آینده روشن‌تر را برای همه خلق کنیم. در این راستا ما در ایران رویداد های بین المللی مختلفی را پیش بینی کرده ایم واز شما برای این رویداد. ها دعوت می کنیم

با احترام فراوان سید امیر حسینی رئیس انجمن ورزش شرکت های ایران

مطالب مرتبط