فهرست بستن

گر دست فتاده ای بگیری مردی

سید امیر حسینی، دبیركل سابق كمیته المپیك در برنامه «تازه ها» چهارم اسفند در خصوص پویش «به عشق علی، برای پدر» به گفتگو پرداخت.

به گزارش رادیو ورزش؛ دكتر سید امیر حسینی، دبیركل سابق كمیته المپیك و رئیس اسبق آكادمی ملی المپیك ضمن تبریك ایام رجبیه و میلاد با سعادت امام علی (ع) (صدای عدالت و انسانیت) در زمینه پویش «به عشق علی، برای پدر» اظهار كرد: به این كار بسیار حسنه ای كه رادیو ورزش تحت كمك به پدران دربندی كه جرائم غیرعمد دارند و كمك كردن به مردم كه كار بزرگی است؛ تبریك می گویم. ما در فرهنگمان داریم « ز خوشنودی ایزد اندیشه كن؛ جوانمردی و راستی پیشه كن» این كار جوانمردی است. در فرهنگ ما این است كه «جهان یادگار است و ما رفتنی؛ به گیتی نماند به جز مردمی» این كار مردمی كار بزرگی است كه «گر دست فتاده ای بگیری مردی» این فرهنگ در فرهنگ اصیل ایرانی و ورزش ما به عنوان ارزشی بوده است كه همیشه قدرت و توانایی ورزشكاران گرفتن دست ناتوانان بوده است.
وی ادامه داد: ناتوان ها كسانی هستند كه حالا دچار جرائم غیرعمد شدند. البته در كشور ستاد دیه تشكیل شده و همه كمك می كنند. قطعا سازمان ها و به ویژه شركت ها در راستای مسئولیت های اجتماعی خودشان و افراد می توانند كمك كنند. این كار حسنه ای است كه به رشد جامعه و فرهنگ اصیل پهلوانی كمك می كند. مردم ایرانی هم مردمان پهلوان صفت نیك نظری هستند كه كمك می كنند. من از خانواده محترم رادیو ورزش سپاسگذار هستم كه این پویش بزرگ و كار نیكو را در این روزهای پایانی سال و در این ایام خجسته دنبال می كنند.
دبیركل سابق كمیته المپیك در پایان تاكید كرد: من دعوت می كنم از كلیه شركت ها كه در راستای مسئولیت های اجتماعیشان در این امر خیر مشاركت كنند. كار حسنه ای است كه ان شاءالله همه كمك كنند. حتی اگر یك نفر، دو نفر یا سه نفر عزیز هم آزاد شوند؛ با ارزش است.
پویش «به عشق علی، برای پدر» با هدف آزادی پدران زندانی جرایم مالی نیازمند حمایت اجتماعی با همت خانواده بزرگ رادیو و مشاركت سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی كشور و خیریه همت، آغاز به كار كرد.
هدف از این پویش آزادی پدرانی است كه به دلیل ناتوانی از ادای دیون مالی زندانی شده‌اند.
? علاقه‌مندان به مشاركت در این طرح معنوی و خداپسندانه می‌توانند از طریق كد دستوری #۵۵۸۸۷۸۰
و انتخاب گزینه “به عشق علی (آزادی پدران زندانی)” و یا از طریق شماره كارت بانكی
۵۰۴۱۷۲۱۰۶۲۸۰۶۲۷۹
و یا درگاه اینترنتی
www.hemmat۱۱۰.com/payment-new
در این پویش ملی شركت كرده و به هر میزان كه تمایل دارند(حتی با پرداخت ده هزارتومان) مشاركت نمایند.
این پویش تا پایان روز ۷ اسفند ۱۳۹۹ برقرار خواهد شد.
گزارش كمك‌های جمع آوری شده به صورت منظم اطلاع رسانی خواهد شد.
برنامه تازه های رادیو ورزش ساعت ۲۱ هر شب از رادیو ورزش پخش می گردد.

مطالب مرتبط